14 Μαΐου 2019

21+1 Ερωτήσεις για τα σχολεία - Απαντήσεις του Υποψηφίου Δημάρχου Αντώνη Ρεκλείτη - ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΠΑΠΑΓΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ

Σας υπενθυμίζουμε ότι η Ένωση Γονέων Παπάγου-Χολαργού μεταφέροντας την φωνή των γονιών του δήμου μας για τα θέματα που αφορούν στην εκπαίδευση και τα σχολεία μας και που θα κληθεί να διαχειριστεί η δημοτική αρχή που θα προκύψει από τις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, έστειλε 12+1 ερωτήματα σε όλους τους υποψήφιους δημάρχους του τόπου μας.

Είχαμε δηλώσει ότι οι απαντήσεις θα δημοσιοποιηθούν (ανάλογα με την σειρά που θα μας σταλούν).

Ακολουθούν οι απαντήσεις που μας έδωσε ο υποψήφιος Δήμαρχος Αντώνης Ρεκλείτης, επικεφαλής της παράταξης ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΠΑΠΑΓΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ.

12 + 1 ερωτήσεις
για τους υποψηφίους Δημάρχους Παπάγου-Χολαργού
1.   Σε ποιες σχετικές ενέργειες θα προβείτε και από που θα αντλήσετε ή θα διεκδικήσετε τα απαραίτητα κονδύλια, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Δήμο μας;
 Γνωρίζετε ότι και στο δήμο μας,η Λαϊκή Συσπείρωση και στη βουλή το ΚΚΕ έχουμε καταγγείλει και καταψηφίσει τις περικοπές δαπανών κατά 60% στις σχολικές επιτροπές των δήμων, που επέβαλαν και τα τρία μνημόνια της ΕΕ σε αντίθεση με τους άλλους υποψήφιους των κομμάτων ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-Σύριζα που νομοθέτησαν και διατήρησαν τις περικοπές. Για αυτό και όποτε θέσαμε στο δημοτικό συμβούλιο ψήφισμα κατά των μνημονίων και διεκδίκηση επαρκούς χρηματοδότησης από τον κρατικό προϋπολογισμό οι άλλες παρατάξεις αρνήθηκαν να συζητηθεί το θέμα. Είμασταν αυτοί που κάναμε συνέχεια επιμέρους προτάσεις και καταγγελίες στο ΔΣ για χρηματοδότηση κάθε ανάγκης των σχολείων.
Ειδικά η σημερινή δημοτική αρχή έχει δηλώσει στο δημοτικό συμβούλιο ότι «ζητάμε πολλά», ότι δεν θεωρεί υποχρέωσή της να καλύπτει όλα τα έξοδα του σχολείου. Την ίδια στάση κρατάει και απέναντι στην ανάγκη για δωρεάν απογευματινές δραστηριότητες για τους μαθητές, παρά τις δυνατότητες που υπήρχαν από το πλεόνασμα 10εκατ. €, του προϋπολογισμού.
Η λύση είναι η ανατροπή της πολιτικής λιτότητας και για τα σχολεία. Οι δημοτικές και περιφερειακές  δυνάμεις της Λαϊκής Συσπείρωσης είναι στήριγμα αυτού του αγώνα και πίεση προς τις κυβερνήσεις που φέρνει αποτελέσματα, όπως στην Πάτρα κ.α..
Στο δήμο μας σαν διοίκηση αλλά και σαν αντιπολίτευση θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε να εξαντλούνται οι υφιστάμενοι πόροι,να ξεπεραστούν διαχειριστικοίαντιλαϊκοί περιορισμοί, με προτεραιότητα την χρηματοδότηση των σχολείων, με διάθεση προσωπικού.Κανένα ευρώ από την τσέπη των γονιών.Τέτοιο περιθώριο υπάρχει μεγάλο και στο δήμο μας. Με την διεκδίκηση και πίεση σε κάθε διοίκηση μαζικά από γονείς, εκπαιδευτικούς μαθητές  μπορεί να υπάρχει βελτίωση.
Οι ανάγκες των σχολείων δεν μπορούν να αφήνονται στην τύχη τους, σε χορηγίες και δωρεές. Χρειάζονται αγώνες και τοπικές αρχές πουν δεν θα είναι υπάκουες στις αντιλαϊκές πολιτικές.
 2.   Ποιο είναι το πλάνο σας για την ανέγερση νέων σχολικών μονάδων ώστε να καλυφθούν επαρκώς οι ανάγκες των μαθητών του Δήμου;
 Απαιτείται στον δήμο μας η κατασκευή δύο νέων δημοτικών σχολείων, έτσι ώστε να πάψουν να υπάρχουν κοντέινερ στου Παπάγουκαι να αποδεσμευτούν αίθουσεςεκδηλώσεων, σίτισης, εργαστήρια, ειδικών χρήσεων, διάδρομοι, δώματα, που έχουν μετατραπεί σε αίθουσες διδασκαλίας υποβαθμίζοντας το σχολείο.
Αντισεισμική θωράκιση, στατική επάρκεια και τεχνικός ασφαλείας για τα σχολεία.
Διεκδικούμε επίσης όριο μαθητών 15 παιδιά ανά τάξη στις πρώτες τάξεις και 20 στις μεγαλύτερες, ως σημαντικό μέτρο βελτίωσης της παρεχόμενης παιδείας σε συνδυασμό με άλλα βεβαίως.
Απαιτούνται επίσης τουλάχιστον 4 νέα νηπιαγωγεία για την εφαρμογή της Δίχρονης Προσχολικής Αγωγής.
Γνωρίζετε ότι χρόνια θέτουμε το θέμα στα δημοτικά συμβούλια και οι διοικήσεις αδιαφορούσαν, καθησύχαζαν τους γονείς, στοίβαζαν τους μαθητές.
Διεκδικούμε εδώ και χρόνια τα δεσμευμένα οικόπεδα για σχολεία που δεν αξιοποιήθηκαν, την έκταση του παλιού σχολείου στην Κλειούς και του οικοπέδου πίσω από αυτό, τα οικόπεδα της περιοχής της Πλ. Κύπρου, τις εκτάσεις του ΑΟΟΑ που μπορούν να αγορασθούν από το κράτος κ.α. υπάρχουν δυνατότητες σε συνεργασία με τις υπηρεσίες του δήμου για έναν προγραμματισμό και τη δυναμική διεκδίκηση της υλοποίησής του.
Σε αυτήν την κατεύθυνση θα συνεχίσουμε να κινούμαστε και να πιέζουμε για λύσεις.
 3.   Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμά σας και ποιες θα είναι οι κινήσεις σας ώστε να φύγουν από σχολεία του Δήμου μας οι προκάτ αίθουσες (πάγιο αίτημα των Συλλόγων Γονέων και της Ένωσης Γονέων), να γίνουν εργαστήρια, τμήματα ένταξης, αίθουσες διδασκαλίας ειδικοτήτων, αίθουσες τελετών, αίθουσες σίτισης για το ολοήμερο κ.λπ. σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε σχολείου; 
 Το θέμα δεν είναι τεχνικό και θέμα χρονοδιαγράμματος, αλλά πολιτικής επιλογής. Να διεκδικήσεις κόντρα στις πολιτικές υποχρηματοδότησης, να μην αποδέχεσαι το λιγότερο για την παιδείαή να λες «πάλι καλά που έχω και τα «προκάτ» ή την αίθουσα εκδηλώσεων του δημοτικού την κλείνω και την κάνω αίθουσες. Να προσπαθείς να μειώσεις τις απαιτήσεις των γονιών όπως η δημοτική αρχή αντί να συμπαρατάσσεσαι μαζί τουςκαι να οργανώνεις διεκδίκηση και πίεση στους αρμόδιους για λύση.
Ξέρουμε γιατί έχουμε ασχοληθεί χρόνια, τις πραγματικές ελλείψεις στο κτηριακό, τους χώρους που μπορούν να αξιοποιηθούν και με τις υπηρεσίες του δήμου και την Ένωση Γονέων μπορεί να γίνει ένας προγραμματισμός που θα έχει όμως εγγύηση υλοποίησης μία δημοτική αρχή που θα μπει μπροστά, «θα κάνει φασαρία» για το πρόβλημα απέναντι στους υπουργούς και τις πολιτικές τους, θα τους εκθέτει και δεν θα κάνει δημόσιες σχέσεις, ενημερώνοντας και κινητοποιώντας γονείς, εκπαιδευτικούς μαθητές, όλη την τοπική κοινωνία.
Επίσης διεκδικούμεδομές Ειδικής Αγωγής, για τα παιδιά που βρίσκονται εκτός δομών ή δεν έχουν την αντίστοιχη εξειδικευμένη εκπαίδευση.
    Η διαφορετική μας πρόταση είναι ότι εμείς δεν συμβιβαζόμαστε μετη μίζερη πραγματικότητα που φτιάχνουν για μας χωρίς εμάς.
 4.   Θεωρείτε ότι η συντήρηση και η κάλυψη των υλικοτεχνικών αναγκών των υπαρχόντων σχολικών μονάδων είναι επαρκής; Τι σκοπεύετε να κάνετε σε ζητήματα όπως: συντήρηση και επισκευές των καταγεγραμμένων στην λίστα και έκθεση υλικοτεχνικών, κάλυψη λειτουργικών και αναλώσιμων απαραίτητων για την λειτουργία εργαστηρίων και μαθημάτων γυμναστικής, πληροφορικής, εικαστικών και κάλυψη της γραφικής ύλης σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης του δήμου μας;
 Απαιτούμε επαρκή χρηματοδότηση και στελεχωμένη υπηρεσία συντήρησης με μόνιμο προσωπικό. Αυτή είναιπολιτικήμας, αυτή είναι η λύση.
Κάθε χρόνο πρέπει να συντηρούνται κατά το 100% οι ανάγκες που καταγράφονται. Κανένα βήμα πίσω από αυτό. Τεχνικός ασφαλείας για τα σχολεία και φάκελος ασφάλειας και συντήρησης.
Θα πρέπει να αξιοποιηθεί η αυτεπιστασία στα έργα συντήρησης με προσωπικό . Υπάρχουν θετικά παραδείγματα και από το παρελθόν όταν οι δήμοι είχαν προσωπικό αλλά και τώρα αν θέλει και πιέσει μια αγωνιστική Δημοτική Αρχή, μπορεί κάπως να βελτιώσει την κατάσταση. Υπάρχει θετική εμπειρία εκεί που η Λαϊκή Συσπείρωση έχει την ευθύνη της Διοίκησης (πχ Πάτρα).
Οι άλλοι συνδυασμοί των κομμάτων του συστήματος δεν αμφισβητούν και εφαρμόζουν την πολιτική της μειωμένης χρηματοδότησης μέχρι το 2060, του μειωμένου προσωπικού με τους μισούς να είναι συμβασιούχοι, ΟΑΕΔ, και της ιδιωτικοποίησης. Για αυτό η κάλυψη συντήρησης των σχολικών μονάδων είναι απαράδεκτα ανεπαρκής.
Επίσης οι γονείς γνώρισαν από πρώτο χέρι τι σημαίνει ιδιωτικοποίηση στη συντήρηση των σχολείων με την γνωστή τακτική των αναθέσεων σε εργολάβους που δίνουν τρομακτικές εκπτώσεις και μετά καθυστερούν ή εκτελούν τα έργα με χαμηλόποιοτικό αποτέλεσμα.
Την κακή συντήρηση και με επικίνδυνες συνέπειες όπως ο φεγγίτης που έπεσε πάνω σε μαθητή στο Χολαργό, επιτείνει και η για χρόνια μη επισκευή ή έλεγχος των εγκαταστάσεων, η απαξίωση τους.
Είναι απαράδεκτο και παράνομο,το φαινόμενο που οι άλλοι συνδυασμοί και η δημοτική αρχή κάνουν ότι δεν γνωρίζουν, να ζητούνται χρήματα από τους γονείς για δραστηριότητες και έξοδα του σχολείου από το νηπιαγωγείο μέχρι το Λύκειο και μάλιστα να υποχρεώνουν τους διευθυντές να γίνονται εισπράκτορες για να λειτουργήσει το σχολείο ομαλά, όπως επίσης και να λειτουργούν στο σχολείο δραστηριότητες επί  πληρωμή.
Η πολιτική μας είναι Δωρεάν Αποκλειστικά Δημόσια Παιδεία, ισότιμη για όλα τα παιδιά σε όλη τη χώρα με επαρκή χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό. Κανένα ευρώ από την τσέπη μας και από τους γονείς για αναλώσιμα μαθημάτων, γραφική ύλη, σχολικές δραστηριότητες, σχολικές εορτές,  εκπαιδευτικές εκδρομές, κ.α.
Διεκδικούμε από τη δημοτική αρχή και θα υλοποιήσουμε όπως κάνουμε όπου η Λαϊκή Συσπείρωση έχει τη διοίκηση του δήμου, σε συνεργασία με την Ένωση και τους Συλλόγους Γονέων, τα αθλητικά σωματεία και τους τοπικούς φορείς ΔΩΡΕΑΝ απογευματινές αθλητικές, πολιτιστικές, επιμορφωτικές δραστηριότητες στα σχολεία για τους μαθητές αξιοποιώντας τους σχολικούς χώρους. 
Αρμόδιος για όλα τα έξοδα λειτουργίας του σχολείου είναι ο Δήμος μέσω της κρατικής χρηματοδότησης.
 5.   Τι προτίθεστε να κάνετε ώστε στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να παρέχεται καθαριότητα καθ όλη τη διάρκεια του σχολικου ωραρίου;
Διεκδικούμε την πρόσληψη μόνιμου με σταθερές εργασιακές σχέσεις προσωπικού. Εν πάσει περιπτώσει, οι αναγκαίες θέσεις εργασίας θα πρέπει να αναζητηθούν άμεσα, με τον καταλληλότερο τρόπο. Δεν συμφωνούμε με την εισαγωγή εργολάβων και σε αυτόν τον τομέα, ούτε οι γονείς να πληρώνουν.
6.   Πώς σκοπεύετε να καλύψετε την έλλειψη τραπεζοκόμων για τα ολοήμερα;
Με τον ίδιο τρόπο που αναφέραμε και για τις καθαρίστριες. Και υπάρχει η δυνατότητα.
7.   Πώς θα διασφαλίσετε ασφαλή προσβασιμότητα των μαθητών στα σχολεία τους;
Με την διαμόρφωση διαδρομών και ασφαλών διαβάσεων που συνδέουν τα σχολεία με τις γειτονιές αλλά και ευρύτεραμε πλατείες και αθλητικές εγκαταστάσεις. Δώσαμε μάχη μαζί με συλλόγους γονέων το προηγούμενο διάστημα και είχαμε κάποια αποτελέσματα.
 Θα συνεχίσουμε δίνοντας βάρος σε πεζοδρόμια κεντρικών οδών που πρέπει να διαπλατυνθούν και διαμόρφωσης ασφαλών διαβάσεων και με φωτεινό σηματοδότη όπως στη 17ης Νοέμβρη στο ύψος της Πλ. Κύπρου που πρέπει να υλοποιηθούν.
Θα πρέπει επίσης να επεκταθεί η Δημοτική Συγκοινωνία με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες μετακίνησης των παιδιών τις ώρες αιχμής.
8.   Ποια είναι τα σχέδιά σας για την φύλαξη και ασφάλεια των σχολικών χώρων και κτιρίων;
Οι ιδιωτικοί securityπου οραματίζονται διάφοροι δε μας βρίσκει σύμφωνους. Άμεσες προσλήψεις με σχεδιασμό σχολικών φυλάκων με αξιοποίηση σύγχρονων μέσων και παράλληλα ζωντανά σχολεία με πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες, όλο το χρόνο, μέσα στις ίδιες τις σχολικές μονάδες. Καλύτερα φυλαγμένο είναι το ανοιχτό, ζωντανό σχολείο. Όχι το κλειστό με security.
9.   Πως σκοπεύετε να αξιοποιήσετετα υπόλοιπα των προϋπολογισμένων ποσών για τα σχολεία μετά από τις εκπτώσεις που προκύπτουν από τους διαγωνισμούς για τις εργολαβίες;
Το σύνολο των προϋπολογισθέντων θα διατίθεται για τα σχολεία σε συνεργασία με την Ένωση Γονέων.
Δεδομένου ότι έχει ψηφιστεί νόμος για την υποχρεωτικότητα της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης, σας καλούμε να μας ενημερώσετε για το σχέδιο που έχετε προκειμένου να διαμορφωθούν οι απαραίτητες προϋποθέσεις ώστε να είναι δυνατή η υλοποίηση του νόμου με επάρκεια σε υλικοτεχνική υποδομή και προσωπικόαπό το 2020-2021.
Απαιτούνται τουλάχιστον 4 νέα νηπιαγωγεία για την εφαρμογή της Δίχρονης Προσχολικής Αγωγής.Εδώ και δύο χρόνια θέτουμε το θέμα στο ΔΣ και καταδικάσαμε την δημοτική αρχή που τάχτηκε κατά της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής.
 Κυβέρνηση Σύριζα και δημοτική αρχή δεν έχουν κάνει τίποτα ώστε να εξασφαλιστούν κτίρια, σίτιση, προσωπικό και τη δυνατότητα ολοήμερης λειτουργίας.
Αντιθέτως προσανατολίζονται σε λύσεις τύπου κοντέινερ στα υπάρχοντα σχολικά συγκροτήματα όπως νομοθετήθηκε πρόσφατα ακόμα και για τα Λύκεια.
Είναι απαράδεκτη η στάση της Δημοτικής Αρχής που ανοιχτά διαφωνεί με το μέτρο της δίχρονης προσχολικής αγωγής και ο Δήμος Παπάγου Χολαργού είναι ένας από τους ελάχιστους που δεν έχει πάρει κανένα μέτρο στην κατεύθυνση υλοποίησής της.
Θα έπρεπε εδώ και καιρό με τις υπηρεσίες του δήμου να έχει παρουσιάσει σχέδιο και χρονοδιάγραμμα διεκδίκησης και υλοποίησης για τα απαραίτητα νέα κτίρια αξιοποιώντας χρηματοδοτήσεις, το πλεόνασμα του δήμου, ενημερώνοντας και κινητοποιώντας την κοινωνία διεκδικώντας από το Υπουργείο και όχι καθησυχάζοντας και κρύβοντας το πρόβλημα κάτω από το χαλί.
Δυστυχώς τα καλά παιδιά των κυβερνήσεων αυτά κάνουν. Διεκδικούμε άμεσα να γίνουν όλες οι ενέργειες για την ίδρυση των απαιτούμενων νηπιαγωγείων.
 10.       Τι θέση έχετε για την πρόσφατη εγκύκλιο του Υπουγείου Παιδείας που προσδιορίζει τις προϋποθέσεις για την ίδρυση των Τμημάτων Ένταξης σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και στην οποία υπάρχει ξεχωριστή αναφορά για τους Δήμους με την επισήμανση ότι ως προαπαιτούμενο για να ιδρυθεί Τμήμα Ενταξης «πρέπει να εκδοθεί βεβαίωση δαπάνης για τα λειτουργικά έξοδα των προτεινόμενων Τμημάτων Ένταξης από την αρμόδια Ενιαία Σχολική Επιτροπή Α/βάθμιας ή Β/βάθμιας Εκπ/σης…». Σε περίπτωση που ισχύσει το παραπάνω καθεστώς με ποιες ενέργειες και κονδύλια σκοπεύεται να καλύψετε τα λειτουργικά έξοδα των προτεινόμενων Τμημάτων ένταξης;
 Καταγγέλλουμε στους γονείς και είναι πολύ σοβαρό γιατί για πρώτη φορά στη χώρα,από την Κυβέρνηση του Σύριζα, η ίδρυση και λειτουργία μιας διαπιστωμένα αναγκαίας τάξης μαθητών δεν εξαρτάται από το Υπ. Παιδείας αλλά από το αν έχει ο Δήμος τα χρήματα και την διάθεση να τα λειτουργήσει.
Πρόκειται επίσης περί μεταφοράς αρμοδιότητας, χωρίς τα κονδύλια. Διαφωνούμε και θα αγωνιστούμε να παρθεί πίσω αυτή η απαράδεκτη μεθόδευση της κυβέρνησης. 
Θα πρωτοστατήσουμε στην ίδρυση των τμημάτων αυτών και παράλληλα στην εξασφάλιση της χρηματοδότησης.
Η κυβέρνηση Σύριζα ακολουθείκαι σε αυτόν τον ευαίσθητο τομέα πολιτική υποβάθμισης της παιδείας, εμπορευματοποίηση και ξεφορτώνεται, εναποθέτοντας στους δήμους το κόστος και αν αυτοί δεν μπορούν να το σηκώσουν αυτά τα παιδιά θα στερηθούν τα απαραίτητα ή θα στραφούν σε ιδιωτικές δομές.

11.       Τι θέση έχετε για το κοινωνικό φαινόμενο των ναρκωτικών και την εξάπλωσή του στα σχολεία;Με ποιους τρόπους θεωρείτε ότι μπορεί μια Δημοτική Αρχή να συμβάλλει στην αντιμετώπισή του;
Για εμάς το φαινόμενο των ναρκωτικών ούτε μπορεί να αντιμετωπιστεί επαρκώς με μεθόδους καταστολής, ούτε μπορεί να επαφίεται στην ατομική ευθύνη του χρήστη ή της οικογένειάς του. Μία αγωνιστική δημοτική αρχή προωθεί δωρεάν και σε όσους το θέλουν κυρίως στις νέες ηλικίες τον πολιτισμό τον αθλητισμό, τις δραστηριότητες εκείνες που αίρουν κάποια από τα αδιέξοδα που αντιμετωπίζει η νεολαία εξαιτίας του άδικου εκμεταλλευτικού συστήματος στο οποίο καλείται να δράσει και που τελικά οδηγεί μέρος της να θεωρεί ότι για να «ψηλώσει» λίγο σε αυτή την κοινωνία πρέπει να «ξεφύγει» από την πραγματικότητα. Αρωγός θα πρέπει να είναι ο κάθε Δήμος στα στεγνά προγράμματα απεξάρτησης σε συνεργασία με το ΚΕΘΕΑ καθώς και στη διαρκή ενημέρωση και ευαισθητοποίηση με τη δημιουργία μίας μονάδας πρόληψης στο Δήμο κυρίως υποστηρικτική και ενημερωτική της οικογένειας και παρούσα στους χώρους εκπαίδευσης και συνάθροισης των νέων. Έχουμε σημαντική θετική εμπειρία από τη σημαντική δράση του δήμου Καισαριανής που θα αξιοποιήσουμε.
12. +1 
Τέλος, θα θέλαμε να ξέρουμε αν και με ποιους τρόπουςσκοπεύετε να συνεργαστείτε με τους Συλλόγους Γονέων και την Ένωση Γονέων για θέματα που αφορούν τις ανάγκες των σχολείων και τα αιτήματα των γονέων.
Ως  Λαϊκή Συσπείρωση δε θεωρούμε ότι τα προβλήματα λύνονται με κάποιου είδους ανάθεση στο manager-Δήμαρχο. Χωρίς την άμεση συνεργασία, τη διεκδίκηση, την κοινή πάλη με τους συλλόγους γονέων και την ένωση γονέων αλλά και με τους συνδικαλιστικούς φορείς των εκπαιδευτικών και τις μαθητικές κοινότητες δεν θα καταφέρουμε πολλά. Αντιθέτως, ένα κίνημα παιδείας μαχητικό και διεκδικητικό με μπροστάρη τη δημοτική αρχή θα είχε αποτελέσματα. Σε κάθε περίπτωση από όποια θέση ευθύνης και να μας αναδείξουν οι κάτοικοι του Δήμου μας, εμείς θα είμαστε πάντα σε συνεννόηση, διάλογο και κοινούς αγώνες με όλους τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας. Η πρωτοβουλίες μας μέσω και έξω από το ΔΣ όπως πριν λίγο καιρό να παρουσιάσουμε τις θέσεις μας για το Ενιαίο Δωδεκάχρονο Σχολείο στην τοπική κοινωνία, θα συνεχιστούν το επόμενο διάστημα με στόχο την καλύτερα ενημέρωση και διεκδικητική ενεργοποίηση της τοπικής κοινωνίας για τα προβλήματα των σχολείων.

​ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΠΑΓΟΥ - ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ​ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ

Η Ένωση Γονέων Παπάγου Χολαργού στηρίζει τον αγώνα των μαθητών και των   φοιτητών ενάντια στο νομοσχέδιο που θέλει να καταθέσει η κυβέρνηση ...