29 Δεκεμβρίου 2021

Ψήφισμα για εκπαιδευτικά κενά

Yλοποιώντας απόφαση της Γενικής μας Συνέλευσης, σας αποστέλλουμε ψήφισμα για ταην άμεση αναπλήρωση των εκπαιδευτικών κενών στα σχολεία μας και ζητάμε να επιληφθείτε στην άμεση επίλυση του ζητήματος.


Προς:

ΥΠΑΙΘ, Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας κ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής (υπόψη Διευθυντή κ. Κόσυβα)

Προϊστάμενο Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας, κ. Μπαμπαρούτση

Προϊστάμενο Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας, κ. Ψαχούλα

 

Κοινοποίηση:

Δήμαρχο Παπάγου-Χολαργού, κ. Αποστολόπουλο

Ομοσπονδία Γονέων & Κηδεμόνων Περιφέρειας Αττικής

Αντιπροσώπους Ένωσης και Δ.Σ. Συλλόγων Γονέων Πρωτοβάθμιας

 

 

Παπάγου – Χολαργός, 1 Δεκεμβρίου 2021

 

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΕΝΑ

 

Με την περσινή χρονιά να είναι γνωστικά και παιδαγωγικά ελλιπής για όλους τους μαθητές, εξαιτίας της παρατεταμένης τηλεκπαίδευσης, θα περίμενε κανείς ότι το Υπουργείο Παιδείας θα προχωρούσε σε έναν συνολικό σχεδιασμό ώστε το σχολείο τη φετινή χρονιά να λειτουργήσει κανονικά με επαρκές εκπαιδευτικό προσωπικό και με πρόβλεψη για την κάλυψη όλων αυτών των μαθησιακών κενών που δημιουργήθηκαν. Ακόμη όμως και σήμερα λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα στα σχολεία του Δήμου μας υπάρχουν αρκετά εκπαιδευτικά κενά σε βασικά μαθήματα και σε μαθήματα ειδικότητας, και με πολλά από αυτά να έχουν καλυφθεί στα μέσα Νοεμβρίου, σχεδόν τρεις μήνες δηλαδή από τότε που ξεκίνησε η σχολική χρονιά. Οι μαθητές χάνουν ατέλειωτες διδακτικές ώρες και ταυτόχρονα καλούνται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση να δώσουν εξετάσεις με τράπεζα θεμάτων, αλλά και με την ελάχιστη βάση εισαγωγής που στερεί το δικαίωμα σε πολύ μεγάλο ποσοστό μαθητών να σπουδάσουν. H ιδιωτική εκπαίδευση φαντάζει μονόδρομος ανεξάρτητα αν οι οικογένειές τους μπορούν να διαθέσουν τα χρήματα.

Για τα παιδιά εξάλλου με μαθησιακές δυσκολίες που χρειάζονται μεγαλύτερη ενίσχυση όχι μόνο δεν υπάρχει πρόβλεψη από το Υπουργείο, αλλά μετά από προφορικές οδηγίες στις διευθύνσεις εκπαίδευσης κάθε σχολείο απασχολεί έως δύο εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης ανεξάρτητα από τις ανάγκες που έχει. Αυτό έχει ως συνέπεια οι εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης να μοιράζονται σε αρκετά παιδιά και τελικά να μην υπάρχει καμία ουσιαστική βοήθεια.

Επιπροσθέτως ο πολύμηνος εγκλεισμός έχει αφήσει ισχυρό αποτύπωμα στην ψυχολογία των παιδιών αλλά και στην κοινωνικοποίησή τους. Είναι ελάχιστος ο αριθμός των ψυχολόγων που προσλήφθηκαν στα σχολεία για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων , οι οποίοι αναγκάζονται να μοιράζονται σε 4 με 5 σχολεία από μια μέρα στο καθένα με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γίνει σοβαρή παρέμβαση ακόμη και στα λίγα σχολεία που διαθέτουν ψυχολόγο.

Το Υπουργείο προωθεί ως λύση για την κάλυψη των κενών, τις συγχωνεύσεις τμημάτων και την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα.

Κι επειδή εμείς οι γονείς δεν ανεχόμαστε να παίζουν με τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας, απαιτούμε άμεσα:

  • Κάλυψη των πραγματικών αναγκών σε εκπαιδευτικούς.
  • Αντιμετώπιση των μαθησιακών και ψυχοκοινωνικών επιπτώσεων της πανδημίας και της τηλεκπαίδευσης με προσλήψεις του απαραίτητου προσωπικού στήριξης.
  • Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα- 15 μαθητές, ώστε να μπορέσει να γίνει ουσιαστική δουλειά.

Συμμετέχουμε στην Πανελλαδική Ημέρα Δράσης των Σχολείων στις 13 Δεκεμβρίου με κινητοποιήσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με τα παραπάνω αιτήματα. 

 

Με εκτίμηση,

Για το Δ.Σ. της Ένωσης Γονέων Παπάγου - Χολαργού

 

          Η Πρόεδρος                                                                     Ο Γραμματέας 

Χρονοπούλου Ρουμπίνη                                                         Δημητρόπουλος Θύμιος

 



Δελτίο Τύπου για τη δράση για τα 51 χρόνια από τον ξεσικωμό του Πολυτεχνείου

​ Δεκάδες γονείς, μαζί με τα παιδιά τους μαθητές, από τα σχολεία του Παπ ​ άγου ​  - Χολαργού ανταποκριθηκαν στο κάλεσμα της Ένωσης Γονέων κ...