06 Απριλίου 2020

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ



Η πανδημία του ιού CONVID – 19 έχει δημιουργήσει συνθήκες πρωτόγνωρες για την χώρα μας.
Συνθήκες αντίξοες που πλήττουν, μεταξύ άλλων, τους βασικούς πυλώνες της κοινωνίας μας, την υγεία και την παιδεία.
Με το αναγκαστικό κλείσιμο των σχολείων τρεις μήνες πριν από την λήξη του σχολικού έτους, το Υπουργείο εξήγγειλε την εφαρμογή της εξ΄αποστάσεως διδασκαλίας μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.
Οι εκπαιδευτικοί επωμίστηκαν το βάρος της υλοποίησης του νέου εκπαιδευτικού προγράμματος, που σύμφωνα πάντα με το Υπουργείο, σκοπό έχει την διατήρηση της επαφής των μαθητών με την εκπαιδευτική διαδικασία και όχι την κάλυψη της ύλης των μαθημάτων και παρά τις αντιξοότητες (έλλειψη εξοπλισμού, δυσλειτουργία του διαδικτύου για πρόσβαση στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες, ελλιπής ή ανύπαρκτη επιμόρφωση κ.α.), ανέλαβαν πρωτοβουλίες για να στηρίξουν μαθησιακά και ψυχολογικά τους μαθητές, αξιοποιώντας κάθε δυνατό μέσο όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα
mail, ή την απλή τηλεφωνική επικοινωνία για όσες οικογένειες δεν είχαν τη δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο ή τον κατάλληλο εξοπλισμό.
Τι συμβαίνει λοιπόν στην πράξη με την εξ’αποστάσεως εκπαίδευση;
Σχεδόν αμέσως μετά την εφαρμογή του μέτρου, η εκπαιδευτική πλατφόρμα καταρρέει υπό το βάρος των χιλιάδων χρηστών (εκπαιδευτικών και μαθητών), σε σημείο που για κάποιους μαθητές είναι αδύνατη ακόμα και η εγγραφή τους.  
Την ίδια ώρα κανείς δεν επιτρέπεται να υποθέσει ότι υπολογιστές, τάμπλετ, smart phones  και ίντερνετ υπάρχουν διαθέσιμα σε όλα τα σπίτια. Ακόμα και στην περίπτωση που υπάρχουν, ιδιαίτερη δυσκολία παρουσιάζεται στις οικογένειες που έχουν πάνω από ένα παιδί ή/και που οι γονείς χρειάζεται να χρησιμοποιούν τον υπολογιστή για την εξ΄αποστάσεως δική τους εργασία. Φυσικά, ούτε λόγος δεν μπορεί να γίνει, για αγορά εξοπλισμού μέσα στις υπάρχουσες συνθήκες αφού πολλοί γονείς έχουν μείνει χωρίς εργασία ή εργάζονται με ελαστικά και εκ περιτροπής ωράρια.
Όλα αυτά αποδεικνύουν ότι το μέτρο δεν λειτουργεί και ότι κανένα ηλεκτρονικό μέσο ή ηλεκτρονική τάξη δεν μπορεί να υποκαταστήσει την δια ζώσης διδασκαλία!


Η Ένωση Γονέων Παπάγου Χολαργού έχει γίνει αποδέκτης της αγωνίας γονιών και μαθητών και ζητά,
ΓΙΑ ΝΑ ΛΗΞΕΙ Η ΑΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ Η ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ & Η ΙΣΟΤΙΜΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ:
Να ληφθεί απόφαση για τον τρόπο (π.χ. επιμήκυνση περιόδου Πανελληνίων Εξετάσεων, με μικρότερη προσέλευση μαθητών ανά αίθουσα/σχολείο και αξιοποίηση περισσότερων σχολείων ως εξεταστικών κέντρων ώστε να τηρούνται οι κανόνες προφύλαξης σύμφωνα με τις συστάσεις των επιστημόνων ιατρών) και τον χρόνο της διεξαγωγής των Πανελληνίων εξετάσεων. Να ληφθεί απόφαση για περικοπή της ύλης στο σημείο που αυτή καλύφθηκε μέχρι και το κλείσιμο των πρώτων σχολείων, και οι μαθητές να εξεταστούν στην περικομένη ύλη.
Οι προαγωγικές εξετάσεις να μην πραγματοποιηθούν και να εξασφαλιστεί ότι όλα τα παιδιά θα περάσουν στην επόμενη τάξη. Αρκετή αναστάτωση έχει δημιουργηθεί στα ίδια, δε χρειάζεται να τα επιβαρύνουμε με επιπλέον άγχος!
Σε ότι αφορά τις υπόλοιπες, εκτός της Γ Λυκείου τάξεις, να υπάρξει σχεδιασμός ώστε η «χαμένη» ύλη, να διδαχθεί στις επόμενες σχολικές χρονιές, για παράδειγμα με χρήση ενισχυτικής διδασκαλίας και με ορθό παιδαγωγικό τρόπο.
Είναι απαραίτητο:
Να δοθεί ΤΩΡΑ σε όλες τις οικογένειες η δυνατότητα δωρεάν σύνδεσης γρήγορου ίντερνετ αλλά και εξοπλισμού (π.χ. τάμπλετ. κλπ), ώστε να μπορέσει να γίνει ουσιαστική και ισότιμη χρήση της εξ΄αποστάσεως διδασκαλίας για όσο χρειαστεί και
Να υπάρξει σχεδιασμός για ένα οργανωμένο πλαίσιο ομοιόμορφης τηλε-εργασίας των εκπαιδευτικών.
Να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση για πλήρη αποζημίωση όλων των γονιών που έχουν καταβάλει προκαταβολή ή ολόκληρο το ποσό σχολικής εκδρομής που ακυρώθηκε λόγω της πανδημίας.  
ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2020


Δελτίο Τύπου σχετική με την ανυπαρξία ενεργών ΥΔΕ στα σχολεία του Δήμου

Δυστυχώς αυτό που υποστήριζε εδώ και πάνω από ένα χρόνο η Ένωση Γονέων και οι Σύλλογοι, επιβεβαιώνεται περίτρανα με τις σπασμωδικές κινήσεις...